Social Icons

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Teodor i Leokadia

Od rana szyłam nowe przytulaczki-Misiaczki.
Myślałam, że zainteresowania nie będzie. Kilka minut po tym jak wstawiłam post ze zdjęciami, że miśki szukają domu rozpoczęła się "bitwa" i jestem zmuszona doszyć brata bliźniaka Teodorowi.
Strasznie to miłe i jaram się tym puki jest zainteresowanie moimi pracami.

A oto mój nowy projekt zaczerpnięty z książki "Przytulanki szmacianki".
 Miśki mają wysokość 38 cm i są mięciutkie...wprost stworzone do przytulania. Cena za sztukę to 18zł i jak sądzę nie jest zbyt wygórowana.





Po świętach powstaną nowe wersje kolorystyczne.
Na czwartek muszę uszyć jednego króliczka dziewczynkę, a na piątek jednego królisia (turkuska) i brata bliźniaka Teodora.

Dużo pracy przede mną :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Sample text

Sample Text

Sample Text