Social Icons

środa, 18 marca 2015

"Setki słoni dla dzieciaków"

Moja odpowiedź na akcje "setki słoni dla dzieciaków".

http://www.slonienabalkonie.pl/projekty/setki-sloni-dla-dzieciakow/

Uszyłam 5 słoni.
Tatuś - Król i głowa rodziny;
Mamusia - Królowa;
Córka - Karolinka;
Synek - Błażej,
a u mamy w brzuszku kieszonka, w której mieszka mała Martynka.

Mam nadzieję, że spodobają się nowym właścicielom.

A Wam podoba się rodzinka słoni?

Wymiary słoników:
- Duże słonie 25/30cm (bez ogonka)
- Małe słonie 14/20cm (bez ogonka)
- Malutki słonik 5/9cm (bez ogonka).

Rodzina w komplecie

Tatuś
 Tatuś z Błażejem
Mamusia


Kobietki
 Karolinka
 Błażej
 Dzieciaki
 Martynka
:*

8 komentarzy:

  1. Świetne! Kurcze nie wpadłabym na to, żeby zrobić kieszonkę na maleństwo. Ach och ech i mogłabym tak cały czas! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natchnęło mnie przy poranny myciu. Trochę się głowiłam jak maleństwo umieścić u mamy w brzuszku i tak wyszło :)

      Usuń
  2. Superowe slonie! :) I to cala rodzinka krolewska! Super wklad do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dzieciaki, które je dostaną będą je mocno przytulać :)

      Usuń
  3. Jedne z najpiękniejszych słoni jakie w życiu widziałam! :P Cudne są :) Oczy szyłaś samodzielnie, czy to jakiś ścieg maszynowy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczka ręcznie szyte. Mój ulubiony słoń to mamusia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje słonie bardzo przypadły mi do serca !

    OdpowiedzUsuń

 

Sample text

Sample Text

Sample Text