Social Icons

sobota, 16 lipca 2016

Projekt 29/53 Spodenko - majteczki z akcentem gruszkowym.

Projekt 29/53 ( 11-17.07.2016 r.) Spodenko-majtki Martynki.

Do gruszkowego kompletu doszyłam 2 pary majteczek/spodenek. Miałam już wyrzucić stare spodnie kiedy wpadłam na pomysł "Hmmm, a może by tak uszyć z nich majteczki dla Martynki ?". I tak uczyniłam. W Ottobre znalazłam wykrój na krótkie spodenki, troszkę go przerobiłam (bo nie byłabym sobą ) i już...majtolki gotowe :)

 Dodałam wykończenie z t-shirtówki, żeby pasowały do bluzeczki.


Pomimo tego, że są to dżinsy Małej było wygodnie.





Spodenki zasłaniają pieluszkę i pasują nie tylko do bluzeczki.


Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Tak spodobały mi się te spodenki, że uszyłam jeszcze jedne. Tym razem całe w gruszki.


I oczywiście rewelacyjnie pasują do gruszkowej bluzeczki.


Mała tak dobrze się w nich czuje, że skroiłam już kolejne majtusie (jedyne 5 par).



:*

2 komentarze:

  1. Martynka czuję się super w nowych majtusiach , widać to na zdjęciu , kompleciki śliczne. Wielki całus dla małej , uroczej modelki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne te spodenko/majtki :D

    OdpowiedzUsuń

 

Sample text

Sample Text

Sample Text